Bra eftermiddag till slut..

Eftermiddagen slutade ganska bra. Men den gick inte i många knop. Jag var seg i bött efter dagens fajt.
Lill hjärtat & T kom upp & hälsade på. Dom hade tagit sig en cyckel tur i det fina vädret. Det grämer mig så att en har behövt lega hela dagen då det har varit ett sådant kanonväder ute, men, men.. vad kan man göra åt det.. suck, suck.
Men det ska tydligen bli bra väder imorgon med, så då hoppas jag att en kanske kan inta ryggläge ute i solstolen & få lite färg på sig :))
T, lillsmöla & jag tog oss en tur med Bamse & gick iväg för & kolla till den lilla kalven. Det verkar som den är med i gänget med dom andra iallafall, syns inte till någonstan själv som han var först, det är gött..
Sen skulle lillsmöla leta mask igen, men idag blev det utan en massa vatten. Kan säga att det är mycket bra att ha egna maskletare "skratt"..
Här letas det mask för fulla muggar :))
På promenad, stolt tjej som går med mommas tiger :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0