Bra dag..

Ja då var denna dag snart slut den med. Det har varit en helt okej dag med allt vad den har bjudit på, som vädret, marten, t.o.m. när jag blev stoppad av polisen :))
För solen den höll sig kvart, kom endast några droppar regn en liten sväng , men det var inte alls mycket.
Polisen dom hade nykterhets/körkorts kontroll på väg 240. Mycket bra tycker jag när det är så många som festar i en lite by som denna. Kan lätt bli att dom känner sig så säkra på att inte polisen visar sig här, så att dom då tar bilen  fast dom är onyktra, vilket är helt idiotiskt.
Men det som är lite roligt är att på små ställen som lilla M-byn sprider det sig som en löpeld till alla direkt, så fort första ögat sett plosbilen så vet 90% inom en time.
På ett sätt är det det är ju faktiskt kanon bra, då blir bilen stående hemma som den ska, & då chansar dom inte att ta den.
Mina änglar till knoddarna schoppade & åkte karusell för fullt, det var lyckliga ungar som kände sig så stora med en varsin plånbok med egna pengar i, som dom kunde betala själva med :))
Själv fick jag tag på en student present & en present till Natta gumman till när hon går ur nian. Tror jag fick tag på student present för två år sedan med.
Försökte mig på att ta några kort när dom åkte karusell, men lyckades bara få med elefantens huvud samt bak :(
Bilderna kommer här :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0