Sorg & Kärlek.. Änglar visst finns dom..

VÄLKOMNA att kika in på min FB-sida Sorg & Kärlek.. Änglar visst finns dom.. Snart är vi 6000 meddlemmar :)) är hur kul som helst att den har växt & blivit så omtyckt.
Här får du få förståelse, värme, du känner igen dig & du ser att du inte är ensam.
Det du hittar här är mina egna dikter & endel är lånade, så jag hoppas att det "RESPEKTERAS" & visas "FÖRSTÅELSE" för många är personliga.
Skulle du gilla en dikt & vill "LÅNA" så fråga gärna först, sen om du får mitt samtycke så är det mycket "VIKTIGT"att det under varge dikt uppges var du hittade dikten & vem dikten är skriven av.
Jag hoppas du kommer att gilla denna sida & återkomma, vill du så får du jätte gärna dela med dig av den :))

https://www.facebook.com/pages/Sorg-K%C3%A4rlek-%C3%84nglar-visst-finns-dom/229518478431?ref=ts
Kramar 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0