Skit dag..

Har inte varit på topp idag kan man lungt säga, så det har inte varit något bloggande tyvärr.
Det har varit en sådan där dag som jag helst skulle vilja slippa, men tyvärr så är dom där dagarna här ganska ofta nu för tiden :( "Don´t like it" ..
Ringde min goa massör på eftermiddagen & berättade att det var kris, fanns det någon hjälp att få med så kort varsel.
Jodå, visst kunde hon, kom du sa hon. Så sagt & gjort, jag åkte dit & fick mig en rejäl duvning som heter duga. Var alldeles groggy när hon var klar.
Imorgon kan jag garanterat räkna med en riktigt go träningsverk & 100 ggr ondare än vad jag hade innan jag gick till henne, det brukar bli så efteråt, men då har man svarat bra på behandlingen.
Men sen på dag tre då vänder det, då är en "fitt four fait igen" :)) .. Så nu gäller det bara att stå ut tills på torsdag, för då leker livet igen.. hahaha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0