Mitt i natten..

Klockan är över halv två på natten. Det var egentligen meningen att jag bara skulle in lite snabbt & kolla mailen, men så blev jag sittandes lite vid datorn. Tänkte, näää lite skärpning nu, in & blogga lite nu med dig :)) Blev ju inget bloggat varken idag eller igår. Ej orkat.. suck, suck  ;((
Idag har det varit en tur till stallet som vanligt. Men innan vi for till stallet så fick jag fart på manfolket hemma. Dom målade för fullt.
Hoppas få garderoben till sovrummet klart någon gång. Sen var det en massa annat som skulle målas med, så dom hade lite att göra.
Men efter stallet så bar det av in till stan för oss för att köpa foder till Barre. Ekot i tunnan där fodret förvaras har börjat gapa alldeles för stort. Så det var inget ide att dra på det, utan det var lika bra att bege sig iväg för att införskaffa nytt, så ekot kunde minskas en aning :))
Nathaie & Anna skulle efter att vi inhandlat fodret till Barre gubben, ta sig en tur till I2 tivolit som var där denna helg. Men när vi åkte förbi tivolit så tyckte dom att det såg ut som det var mest karuseller för dom mindre så dom bestämde sig för att det fick bli lite shopping istället.
J en vännina till mig hade även hon blivit med, vi hade bestämt att vi skulle ta en bit mat medans tjejerna var på I2, men nu drog vi ut till Bergviq allihopa istället.
Så tjejerna gick iväg för att shoppa (dom var inte hungriga) & J & jag & åt. Maten satt inte fel, vi var så hungrig båda två, & herregud så gott det var.. mumma :))
Efter några timmar ute på Bergviq så bar det av hemmåt. Väl hemma så väntade farmors gullunge på att få sova över hos fammo :)) .. Så resterande av kvällen skruvades mysfaktorn upp på högsta nivå.
Några bilder.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0