Middagen gjord..

Smörgåstårtan levererad & Tindra tog sig en tupplur under resan för leverans av tårtan. Sen hem en stund för att sen bege sig ner till byn & hämta Benji & Sebbe på dagis & fritis. Så nu är det fullt hus med knoddar. Middagen är även den gjord & intagen, det blev Carolas alla pasta med köttfärssås. Nu sitter dom små & tittar på Shrek 3 & jag sitter vid datorn :))
Hade tänkt mig att få ta en liten tupplur innan nattsuddet med Ingela i natt, men det verkar som det inte blir så.
Några bilder på knoddarna :))
EN DIKT


JAG VILL INTE
** ♥ ♥ ***** ♥ ♥ **
Jag vill inte vara glad när jag är ledsen.
Jag vill inte skratta när jag gråter.
Jag vill inte låtsas som om livet leker, när 
ingenting fungerar.
Jag vill inte säga, jag mår bra när jag egentligen 
känner mig sjuk i hjärtat.
Jag vill inte spela lycklig, när jag är olycklig, men 
jag gör det ändå!
** ♥ ♥ ***** ♥ ♥ **
Skriven av: ... OKÄND ....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0