Kall dag -12 gr

Idag har jag städat & åter städat. Tänk om man hade ett trollspö man kunde veva runt några varv med så att allt var klart på ett kick :))
Sen när gums kom hem efter skola, så gjorde vi oss i ordning & for till stallet. Gums skulle vara där några timmar själv utan mams för & dona & greja & gos/mysa med Barre.
Jag for hem & tog mig en promenad med vovsingarna, men herregud vad kallt det var, det var lite snorblåst :( gillades inte alls, men det var gött med frisk luft samt att dom fyrbenta fick springa av sig endel..
Idag har även varit en sån där dag som har gått i tänkandes tecken, funderat & funderat, har ju så mycket ideer. Tänk om man kunde vara flickan med guldbyxorna så skulle det vara så enkelt att uträtta saker & ting här på vår jord. Man skulle kunna hjälpa till på så många olkika plan.
Jag har alltid sagt, säger fortfarande "pengar är inte det viktigaste" men tyvär så kommer man inte långt utan dom heller. "Life i hard" & tyvärr den hårdaste & enda skola vi aldrig kommer att ta examen i.
Sen har jag försökt att förstå mig på min nya tele, en Iphone givetvis, jag kommer nog underfund efter lite pillande & f_n ord hahaha... Nu kommer lite bilder från idag :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0