Have sweet dreams..

Lyckades somna gött i soffan förut till något program som jag låg & slö tittade på. Kommer inte ihåg vad det var för program ens.. hm? Kan inte ha varit värst bra när man inte minns.
Iallafall så vaknade jag med ett ryck, trodde på riktigt att jag skulle fara i golvet. Ni vet ett sådant där ryck när man hoppar högt & är blir livrädd, hjärtat det slår i 340, man tror verkligen på fullaste allvar att man var på väg ner i golvet.
Så nu har jag både ont i nacke & rygg, (var inte så smart av mig att somna i soffan).. suck, suck.
Tur man ska till massören i morgon igen, & få mjuka upp min dumhet i soffan. Att man aldrg lär sig. Men det är ju så skönt när tröttheten smyger sig på & bara luta sig tillbaka & njuta. Lätt hänt tyvärr.

Neeee, nu borde jag nog försöka släpa mig till bingen, fast grejen är väll ganska klart nu när jag har sovit en sväng så kommer jag garanterat inte att somna på ett bra tag :(( .. Det blir att stirra ut i mörkret & invänta tyngden & se när den behagar fäller ner mina ögonlocken igen "ler" ..


Zzzzzz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0