Utedag..

Sorry, blev inte så mycket bloggande igår eftermiddag. Lillsmöla var här, & hon har sovit över, mammis skulle jobba, så här har det varit mycket mys.
Sen var det stallet som vanligt, även hämtade L vid bussen, sen hem. Natta & L försvann snabbt upp på hennes rum, där hölls dom resterande av kvällen förutom när det var dags för mat.
Medans lillsmöla & jag var ute hela eftermiddagen. Stoffe & B kom över & hjälpte mig med en massa. Dom eldade en massa skräp, sen satte B upp två lampor åt mig, en i hallen & en i köket.. Tack B :))
Stoffe röjde undan en mass under tiden.. Tack Stoffe :))
Medan jag rumsterade både ute & inne så lekte lillsmöla ute, hon vattnade mommos fina blommor i rabatten (dom gamla sen förra året) hahaha.. hon är go hon.
När det väl var dax att gå in så var det en liten trött Tindra som somna gott när det var dags för bingen.
Idag har jag fortsatt att försöka få en lösning på varför jag inte kommer in på:

http://choppaloss.blogg.se/?tmp=24180850

 

Är så gruvligt trött på allt krångel :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0