Ups, 11 stycken barn..

Läste om en mamma, en indisk kvinna som hade fått 11 st barn samtidigt, vad kallas det elvingar eller? Artikeln florerar runt på Fb nu, det var där jag hittade den. Asså, det är ju helt otroligt.
Jag kunde bara inte låta bli att förmedla denna berättelse till er (ni kanske redan har läst den?) men för er som inte har.
Tänk att ha 11 stycken barn i magen samtidigt, sen ska alla 11 ut oxå. Sen när dom har kommit ut så är det 11 barn som skriker samtidigt, 11 som ska ha mat samtidigt, 11 som ska bytas på samtidigt, men herregud, dom måste ju ha ett helt tjog med "Nannysar" till hjälp.
Det finns inte en möjlighet för dessa föräldrar annars att kunna ge varge barn den egentid med kärlek som varge barn behöver av varge föräldrar.
Tänk er om dom får kolik, bli sjuka mm.. jag säger bara ups, blir nog många gråa hårstrån där tror jag.
Länk till det på Fb:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=377978898880846&set=a.294860633859340.80516.100000062171296&type=1&theater
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0