Summaro av dagen..

Sitter här & summerar dagen. Dagen började bra med solsken, lagom som jag skulle åka för att hämta häcken så började det att regna givetvis, men som Pippi långstump sa, har jag bestämt mig att vattna blommorna så gör jag det även om det regnar.
Så sagt & gjort vi for i väg jag & T. Jag hade plastat in hela cofferten för att kunna ta med mig så mycket med häck som möjligt.
Bilen den blev full, & jag & T blev genomblöta så det hette duga, men vi fixade det. Sen hem & lasta ur bilen, in & göra sig iordning för att gå på kalas. Fammos lill smöla som blivit hela fem år :))
Det blev många presenter, fina sådana, mycket med Hallo Kitty, allt från smycken till kläder samt leksaker.
Det bjöds på mycket gott, b.l.a. en super god tårta som S hade gjort, (måste bara ha det receptet).
Framåt eftermiddagen så kom gumman hem. Hon hade varit på fotbolls skolan, hon är en av fotbollsledarna som tränar ungarna i 1 vecka frammåt.
Sen blev det en lugn kväll med snoken i datorn. Och nu sitter jag här igen, jäspar som jag hade avlöning.
Brist på sömn det kommer ju efteråt, så det blir & inta bäste & trogne vännen på fyra ben som jag lätt kommer att dyka rakt ner i :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0