Smörgåstårta ..

Nu intagit lite föda i magen, är mätt som bara den. Känns som jag inte har gjort något annat än ätit idag. Nu slöa en kort stund om telen tillåter sen mer nattsudd med B.
Jag hoppas alla har haft en underbar midsommardag, det har jag haft. Den har varit helt underbart, tänk att få bevittna & få vara med på P & K:s bröllop.
Det enda som var tråkigt var att jag var tvungen att gå när det inte var slut :(( ..
"Wonted to be there to the end"
Men brölloppet var som en dröm, prinsessa fick sin prins, ett fint slut med början till ett nytt kapitel i deras liv ;))
Ha nu en underbar midsommar natt alla, & glöm för guds skull inte att lägga sju sorters blommor under kudden nu :)) för drömmprinsen finns där ute någonstans om du inte redan har hittat honom..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0