Sjuk..

Blev inget bloggande igår. Ligger i någon slags influensa. Började med ont i halsen några dagar sen hade det brutit ut när jag vaknade igår med feber mm.
Näsan den är täppt samtidigt som den rinner, är så irreterande. Skallen känns som en uppblåst spärrbalong som spricker när som helst, skallebank. Sen hela kroppen som känns som om den har blivit överkörd av 15 tåg samtidigt.. "not fun" :((
Lyckades iallafal se finalen på BB igår kväll, Hanna j vann, alla var verkligen värdiga vinnare, men alla kom på den plats jag tippade.
Dom tre finalister som var kvar var dom som var dom normalste, & har varit sjg själva hela vägen. Hanna är den som var den som var sjig själv hela vägen från början till slut.
Men sen är det ju så att Filipstadstös som man är så är det extra kul när en person som Hanna J som även hon är från Filipstad går & vinner.
Det är andra gången jag säger att jag är stolt över att komma från Filipstad, annars så har den hålan inte gett mig mycket att vara glad över.
Så GRATTIS Hanna J, jag är riktigt glad för din skull, hoppas du vinner i kärleken med Rodney nu oxå:))
Nu får det bli frulle sen ryggläge en stund till :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0