Midsommar-Bröllop :))

Men oj, vad har hänt här inne på blogg.se? Här händer grejer när man inte är inne bara på någon dag. Det är inget ni kan se om ni inte själva har blogg här.
Utseendet här inne, där som man skriver & så är helt annorlunda, har inte hört ett jota om att det skulle ändras. Men det blir säkert bra.
Har ju som sagt inte varit in på ett par dagar, har verkligen haft fullt upp, fått nycklarna till lokalen, förberedelser inför bröllopet som går av stapeln idag. Tänk P blir fru idag :))
Sen varit iväg under förmiddagen & gjort den sista håruppsättningen. Hoppas det blir lugnt med det ett tag nu :))
Nu håller jag på & finslipar det lilla som går åt att göra lite åt det bättre på mig själv, så kanske även jag kan se normal ut på bröllopet.
Jag får göra bättre uppdateringar allt eftersom, fammos lillsmöla har ju fyllt år, så bilder kommer på det med, sen hoppas jag det blir många fina bilder på bröllopet, kommer väll att lipa som bara den.. snyft, snyft, men av glädje givetvis :))
Neeee nu får jag allt rusa. Önska alla en riktigt trevlig midsommar med allt vad det innehar :))
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0