Vilken dag :))

Vilken härlig sommardag det har varit idag. Massor har gjort givetvis, kört grejer så det stått härliga till. Planterat om alla blommor ute, som nu pryder fint sin plats :))
Sen kom T & lillsmöla upp & hälsade på, då blev det prat, mys & mycket bus med knoddarna. Jag skulle vattna lill häcks plantorna med vattenslangen, men ett tu tre så hade vi vatten krig.
Knoddarna sprang som vettvillingar & hade så kul medans jag jagade dom, kan lova att dom blev blöta.
Sen kom vi på att vi tar ut sköldisarna så dom kunde få gassa sig lite i solen dom med. Sagt & gjort, det var bara att skura ren sköldpadde poolen så den glänste.
Sen gjordes det iordning en liten Ö mitt i poolen, sköldisarna gillade detta skarp, & knoddarna satte sig på vakt & tittade nyfiket på vad dom gjorde.
Nu hade magarna börja kurra, så det blev att sätta på grillen, för nu skulle det grillas :))
Ja summaro summaro, trots slit & släp & en mår som en gör så har dagen varit bra. Tur det finns sånt som fyller på glädje förrådet :))
Nu ska jag försöka komma i säng lite tidigare än igår, kl: är nu 03.50.. så jag säger, natti natti & så hörs vi imorgon.
Lägger in lite bilder från dagen, dom hittas under "bilder"..
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0