Trötter..

Är ganska sleten nu, blev många timmar i stan idag. Vi var nog inte hemma förränns runt åtta snåret ikväll.
Började faktiskt ångra mig redan när vi bara hade kommit halvägs mot stan, det var ju så varmt.
Hade det inte varit för att lill knodden hade en tid på CSK så vette kuttsingen om jag hade fortsatt. Det var ju rena sommar värmen ute. Kanon väder för bad & sol.
Men, men nu var det som det var, det var bara att fortsätta till staden. På sjukhuset så vägde dom & tog ???? ett blodprov som har med gulsot att göra (kommer aldrig ihåg vad det heter).
Provet var okej men hon hade gått ner ytterligare i vikt så det blir ett besök till imorgon på eftermiddagen för vägning.
Efter CSk så for vi till djuraffären, var tvungen att köpa mat till sköldisarna, det blev pellets & mygglarver.
Sen blev det ett besök på BR för & se om jag kunde hitta något till skruttan. Det blev en jätte fin rosa vindjacka, en fin sommar shorts/linne som satt i hop till Nelly. Sen blev det en liten ring med en blå sten som gnistrade som skruttan fick på en gång.
Kan lova att hon blev så glader, matchade hennes armband som hon hade på sig :))
Sen blev det en tur till det som är det tråkigaste då, inhandling av maten, men nu är det fyllt i både frys & kyl en stund iallafall.
Tycker nu att jag är förtjänt av ryggläge en stund i soffan :))
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0