Home, like, like..

Äntligen är man hemma efter en hektisk natt med övertid. Knoppen på kroppen är som en stor degklump, som om allt har gått ihop & blivit en enda stor massa..
Skulle jag ens försöka tänka ut något nu så skulle det bara fastna i den här massan & inte komma någonstans, det är verkligen tvärstop, hjärncellerna som finns dom sitter där dom sitter :))
Så här sitter jag nu & försöker varva ner lite, men strax så ska jag allt gå & landa i den där goa sängen & dra igång snarkmaskinen :))
Jag hoppas & ber att jag får sova lääääääänge idag, har ju ytterligare två nätter att jobba mig igenom.. puh, puh.
Hoppas oxå på att solen kikar fram medans jag sover, Sen så ska det tvättas en hel del innan det är dax att dra iväg på work.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0