En natt på förlossningen..

Blev inget mer bloggande igår. Har precis kommit hem med andan i halsen. Blev i ilfart in till förlossningen igår med T. (vill inte gå in på varför).
Låg & smålurade på soffan igår på eftermiddagen när telen ringde, det blev att med dimmsyn försöka få liv i kroppen i en hastighet av 340 knop. Slänga sig in i bilen & ner för att i ilfart ge sig iväg till CSK.
När man hade kontroll på läget så fick jag ringa en kolega som snällt intog min plats på jobbet så fokuset kunde stanna där vi var.. Tack B, syns ikväll.
På förlossningen gick det som på rälls med kontroller, undersökningar mm, allt gick i ilfart. Efter någon timme så blev det stränga order om endast sängläge tills dom hade det under kontroll. Så där är vi nu.
Efter ronden gjorde M & jag ett skiftbyte så jag kunde åka hem för att hinna sova lite innan det är dax att bege sig innåt stan till T igen.
Så nu ska det sova, hoppas man orkar det. Så natti natti Zzzzzz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0