Ovissheten är värst :(

Har inte bloggat sen i torsdags, sorry, men nu har jag haft mycket viktigare saker i knoppen :(
Mammis stor skrutta råkade ut för en riktigt otäck olycka på torsdags eftermiddag, så det har varit mycket ovisst det första ett & halvt första dygnet :(
Allt började när jag var nere i lokalen & grejsade med det sista i torsdags för att få iväg det. Sen skulle jag iväg & hämta hem Natta gumman från Lillerud då hennes jul lov började.
När jag satt i bilen in mot K-D & hade åkt ca fem min så ringer hon & säger att hon hade flygit av hästen illa. 
Det blev nog den hemskaste & snabbaste färden jag har gjort in till K-D, Det blev i raket fart till aukuten på CSK, väl där blev det full rulle direkt när vi kom in, tror dom var en sex - sju personer + läkaren som lade henne i gipsvagga, dom tog alla slags prover dom kunde, hb, puls, kollade andingen mm var & varannan minut den första timmen eller två.
Allt bara snurade i skallen, hon hade så ont tösa, hon hade ingen känsel i benen, händerna mm,.
Den som är en mamma/pappa/förälder vet att det är nog det värst man kan var med om när ens barn skadas eller far illa (förutom att mista sitt barn förståss) kunde man så skulle man byta deras plats direkt :(
Blir att avvakta & se vad som händer. Nu iväg till min skrutt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0