Någon ropar.. ?

Undrar om det kan vara min 4-bente vän som för sådant oväsen uppe på övervåningen :p,
För det är så att även idag har jag ej kommit i säng efter nattsuddet, kom hem för en ca 3 1/2 timme sedan. Vet ärligt inte vad som händer i min knopp men en sak är säker, sömnklockan måtte vara vara mycket trasig :p
Men nu har jag tänkt, jag har övertalat knoppen, eller övertalat, jag har bestämt (känner ni vad det osar bränt?) "skratt".. att jag nu ska oavsett vad hjärnkontoret tycker så ska jag tvinga mig själv till att inta ryggläge. 
Jag ska sova, jag bör sova, jag måste sova, då var det klart. Så, så kommer min advent att se ut  Zzzzzz :)) .. Men alla sätt är bra utom dom dåliga, eller hur? :)) .. nu säääääänga, du är min borg :))
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0