Home sweet home :))

Morn, morn, nu är man äntligen hemma, säger bara herre min je vad det båser, det är tror jag snudd på stormvarning ute :p .. Så nu gäller det att hålla hårt i hatten om man ska ut. Hann inte med bloggandet igår eftermiddag, det blev en späckad eftermiddag med skruttan.
Sen var det bara för mig att göra sig iordning för & ticka till jobbet direkt när jag kört hem skrutt till mams.
Men nu är 1 av 2 gjorda iallafall, så det är faktiskt gött "one more to go"... men nu är det dax att bege sig till min fyrbente vän som alltid väntar troget när en kommer hem, & när jag landat i den så ska snarkmaskinen startas upp på högsta volym, & det i minst 7 timmar frammåt :) .. (önsketänkande) ja kanske.. !! .. men aj så gött, Zzzzz ;) så natti natti så länge.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0