Morgonmys..

Morgonen kunde inte ha startat bättre idag när man vaknar av att någon frågar "mommo, är du vaken? Jag älskar dig. Jag vill ligga hos dig" :))
Vem smälter inte för det så säg :)) .. så skruttan kröp över till mig i min säng & så låg vi där & snosade & myste ett bra tag.
Sen slumrade vi till en stund, sen vaknade jag av att skruttan låg & kliade mig försiktigt på armen. (hon älskar att bli kliad så själv).
När hon såg att jag tittade så sken hon upp & undrade om jag var vaken. mm, nu är jag vaken sa jag, vill du gå upp, mm det tycke hon vi skulle. Så sagt & gjort så gick vi ner.
Vi fortsatte med myset i soffan, tog frukostmys till HUGO :)) .. Nu har vi myst färdig för en stund, så nu får det bli bus & lek i mommos lekpark.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0