Morgondagen..

Imorgon, eller rättare sagt idag så är det torsdag. Ups vad veckan har gått fort. Har ju så mycket jag egentligen behöver göra, ringa b.l.a.
Men när kroppen inte har hängt med på några dagar nu så har mycket fått vänta. Sen är det så jobbigt & bara ha en bil, man blir så låst hela dagarna.
Jag får försöka börja med att  beta av på samtalslistan. Hatar bara att sitta i alla dessa telefonköer hela tiden.
Först ska man i säkerligen några minuter försöka trycka sig fram så som rösten i andra änden hänvisar, för att sedan sitta i kö allt från några minuter till halvtimme - timmen.
För att sen när man väl kommer fram så säger dom att det är inte mig du ska prata med utan med XXXXXXXXX, men vänta så kopplar jag dig vidare.
Och innan man hinner säga något så sitter man i en ny kö :(((( grrrrrrrrrrrr .. ja, ja, det är bara att bita i det sura äpplet & ta tag i skiten.
Men nu först så blir det att inta ryggläge i den där härliga mjuka fyrbenta vännen som jag kallar för bingen, så då är det dax att säga natti natti .. så "sleep well all" .. Zzzzzz
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0