Mat magen..

Så då har man vilat lite & nu har skruttan & jag fått mat i magen. Skruttan var ju så trött förut men ville inte höra på det örat, men med viss övertalning så fick jag henne att springa upp i mommos säng före mig.
Jag gick upp några minuter efter henne med att säga på vägen upp för trappen att nu undrar jag var Tindra är (hon brukar tycka det är så kul & gömmer sig snabbt fnittrande) men nu hörde jag inget fnitter.
Tänkte att nu var hon allt duktig att hålla sig :)) kommer upp i sovrummet & jag frågar en gång till. (- undrar allt vart mommos Tindra är).. 
Ser då att det är en trött tjej som har bäddat ner sig i sängen & sover så gott. Hon hade alltså somnat på studs :))
Det var bara att bädda ner sig bredvid & snosa för fullt, tog inte länge så slummrade även jag. 
Men nu så ska det plockas & göras iordning för jobb senare, & sen samtidigt skjussa ner skruttan till mamma när jag åker :))
Men först en liten lekstund ute i mommos lekpark var det lovat :)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0