Kylskåpsrens..

Nu har jag gjort ett stort kylskåpsrens, herregud så mycket som gick att kasta :p .. & nu ska det bara skuras rent oxå, samtidigt som middagen ska ska göras.
Det blir vitlöksmarinerad kycklingfile som avslutas wockad med thi grönsaker & potatis, det får duga gott. Har nog två tonåringar som kommer så småningom som kommer att vara vrålhungriga.
Appropå tonåringar så fick precis två  bilder på mobilen, en var då från Natta gumman (som är en av tonåringarna) .. hon är ute & rider med L som är med .. (bilden såg hur mysig ut som helst) .. sedan den andra bilden var från T på lillskruttan som byggt en koja som hon så stolt ville visa :)) .. (lägger nog in dom bilderna sen).
Neeee nu får jag nog allt återgå till det som jag gjorde innan jag hamnade vid datorn. Kylskåpet & spisen :p
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0