Home, home :))

Äntligen hemma. Natten gick bra, inga konstigheter, det är bara att tacka & ta emot :)) Blev en sväng till Kronoparken först innan hemfärd. Skulle hämt fiskar & lite tillbehör till akvariet.
Kommer dit där jag ska hämta det, dom hade inte förberett något... suck, pust & stön ;( ..
Det var bara att ställa sig med trötta ögon & försöka fånga fisk i någons hem du inte känner, dottern drog till Usa inatt, mamman & pappan for till jobbet strax efter jag kom dit, & sonen låg inne i sängen & sov. 
Där stod jag alldeles alena :p .. dom måtte tro på den goda människa iallafall, tänk om jag inte hade varit  jag, tänk om jag hade varit en som tänkt, aha, vilka idioter nu får dom skylla sig själva.. hade ju kunnat länsat hela deras radhuslänga.
Men ärlig som man är så stod jag där suckande av trötthet & försökte fånga varenda fisk :))
Jag lyckades t.o.m. få fatt på ynglen som var i akvariet. Innan frun i huset stack så sa hon du får ta allt om du vill (jag skulle bara ha fiskarna från början).
Jag fick akvariet, pump, stenar/grus, dekorationsgrejer, håv, vattenpump mm. Så det tog mig ca 1 1/2 timme att fixa allt & baxa in det i bilen.
Men nu är jag hemma & är så trötter, bingen ropar högt så lika bra att bege sig ditt snabbt innan han ändrar sig :)
Så vakna sött till en ny dag ni så slummrar jag gött.. Zzzzzzz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0