Hemma igen efter Nattas & Fannys flytt :(

Kom hem för ett par timmar sedan. Var ganska slut då kan man säga. Men det har varit en kanon varm dag :)) .. så härligt, kunde inte ha varit mer perfekt :))
Resan & allt annat har gick bra, men det tog sin lilla tid. Men det var inget som krånglade utan allt flöt på :))
Men nu är det gött att Natta gumman & Fanny äntligen är på plats iallafall... men jag saknar mina skruttor redan :( .. :p
Ni skulle ha sett, för det var så härligt att se hur lätt Fanny fann sig till rätta så snabbt, helt otroligt egentligen.
Hon spände bara upp huvudet & öronen & tittade så nyfiket :)) .. Vi gjorde som så att hon fick först bekanta sig med boxen medans vi plockade in hennes grejer som skulle vara i stallet.
Sen for vi till Nattas boende så hon kunde instalera sig, så alla hennes saker kom på plats. Efter någon timme gick vi ner till Fanny igen.
Natta grejade lite mer, sen fick Fanny komma ut till sin ny hage & bekanta sig med dom andra hästarna, det gillade hon :))
Som avslut på dagen så for vi till Vålberg & åt, alla var vi hungriga så det satt gött i magen. Där satt vi & summera dagen, vi gick igenom vad mer som kan tänkas vi ska ta med vid nästa besök (IMORGON kanske).
Sen är det ju Lillerudsdagarna till helgen :)) .. besök, besök.
Sen var det bara att ta farväl :( .. & bege sig hemmåt. Och nu sitter jag här hemma i ett tyst hus efter lite hektiska dagar, gött?
Nja, vet faktiskt inte det jag, när jag kom hem & intog soffan en stund, då var det skönt, men nu, NEJ :( .. men det är bara att vänja sig :p .. Så nu ska jag trösta mig med lite skorpor & te :))
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0