Hemma igen..

Precis kommit hem från stan, det blev en massa uträttat för T. Jag fick tag på en del som skolböcker, pennor, sudd, pennskrin, pennvässare mm till Natta gumman, det behövs ju lite smått & gått när man börjar skolan. 
Efter ärendena & mat på stan så avrundade vi med att åka ut till Natta & Fanny så T & skruttan fick se hur Natta bodde & överlämna grejerna, glömde ju att jag fick tag på två toppar till henne med som hon blev glad för med :))
Vi även blev med till ridhuset för & kika på hur det såg ut där & för att titta på henne när hon red, dom passar så bra ihop Natta & Fanny, tackar han där uppe att vi åkte & tittade på henne så det blev ett köp :)) .. tror faktiskt på att allt sker av en andledning.
Men nu ska jag försöka hinna med & pusta ut några minuter, även försöka hinna samla mig för att strax bege mig iväg igen :p
Men innan jag drar iväg så ska det bli lite mat i magen, det behövs, sen stassa om för lite nattsudd med L.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0