Fisketur..

Nu är det tyst i huset, alla sover gott, utom jag då som är vaken :)) .. Fisketuren tog sista krafterna på lillskruttan, har ju varit en späckad dag utan en enda powernap för henne.
Så det tog inte många minuter för henne innan hon somnade gott. Strax efter jag nattat skruttan så kom Natta hem från stallet, hon hade tränat Fanny.
Det blev lite kvällsmys med potatisgratäng & kotlett med gumman till OS (som jag då själv inte orkar titta på) men HEJA Sverige, ni jobbar bra :))
Sen fisketuren den blev det inte en enda fisk på :( men napp blev det, en riktig baddare var det med, för den drog av metreven med drag, sänke & flöte & allt.
Det var lite snopet & stå se hur flötet sjönk & drog iväg, kom upp & sjönk & kom upp igen allt längre & längre bort. Där stod jag med endast en liten bet kvar av metreven, snopet, jaaa :))
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0