Dagens slut..

Snart var denna dag slut. Skitdag, men det var gött när jag var hos Fanny gumman. Tänk vad ungar & djur kan fylla på ens energiförråd :))
Skruttan var ju hos mammis när jag & min andra skrutt Nadja for till Fanny. Vi bortsa henne ren, skruttan var med & hjälpte till givetvis.
Vi sprayade henne med medlet mot broms & flugor. Vilken underbar häst, hon älskar verkligen när man håller på med henne :)) sen var det mat som skulle göras iordning samt box som skulle skottas, varmt var det, men det är gött med motion. Till er som inte tror det så är det riktigt bra morion :))
Sen iväg för att hämmta skruttis hos mammis men det var ingen där som ville följa med hem :)) så hon blir kvar till kvällen.
Så nu är jag hemma & Nadja är hos sin mamma. Och nu har jag tänkt att inta ryggläge några minuter innan det är dax att göra sig redo för lite nattsudd igen. Nu är det två nätter att göra sen ledig igen :))
Tänk, varför svissar bara dom lediga dagarna så fort iväg & inte jobb dagarna :( .. ja, ja, vad är en bal på slottet, suck, suck :p

 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0