Snygga klänningar..

Håll utkik....
Imorgon eller i övermorgon så kommer jag att lägga upp en hel hop med snygga klänningar som passar för festen/studenten/examen/ skolavslutningen mm. Några är begagnade, använda kanske 1 eller 2 ggr. Sen finns det en hel del som är helt nya. Så passa på att kolla, lite roligt med sådant som man inte hittar ute i varge affär. Priser & storlekar frågar du om i en kommentar om du skulle vara intresserad, frakt tillkommer om det skulle bli aktuellt.
Kommer nog att lägga upp en del smycken om jag hinner, det är samma där, några är begagnade, resten är nytt. Jag kommer att skriva så utförligt jag kan. Men fråga hellre en gång för mycket än en gång för lite.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0