Segt :(

Idag har det varit segt. Inte gjort värst mycket mer än suttit framför datorn & landat i cyber världen. Eller gjort & gjort, lite har det allt blivit av om jag tänker efter :)) Varför det känns som om inget blivit gjort är väll för att det jag hade tänkt mig att göra inte blev av.
Tur det är en ny dag i morgon. Som sagt så har jag ju då varit ute i cyber världen & kollat på en massa som har med bröllop att göra b.l.a. Kanske ni har sett det om ni har läst mina senaste inlägg. Har du inte sett & du vill kolla, klicka då på "Bröllopsyra" & på "Bröllopstips" så kan du läsa & få tips.
För det är riktigt kul att se hur mycket fint det finns & vad mycket med tips det finns att få.
Men sen när Natta gumman kom hem så var det tillbaks till verkligheten. Vi for till stallet som vanligt. Idag skulle Natta sitta på Barre gubben medans jag lonscherade dom. Barre försökte slippa undan till en början, men på slutet gick det bättre. Sumaro sumaro så gick det bra :))
Tog lite kort på Barre gubben & Natta & på den nyfödda fölungen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0