Mera godsaker.. b.l.a. BH:ar

Herregud vad slut jag är i kropp & knopp efter dagens bravader & bestyr. Men jag hann faktiskt med en hel del ändå innan det var dax för & hämta hjärtat i stallet & sen hämtning av lill smöla :)) Men nu värker nacken så jag inte vet vad jag ska göra.. suck :( .. I alla dessa konstiga ställningar man har stått i dom senaste dagarna så är det ju inte så konstigt att den värker tyvärr.
Men nu höll jag på att glömma & berätta en sak. Jag har ju fått endel kommentarer & mail om klänningarna.
Tyvärr kommentarerna har jag inte kunnat svara på då det inte går, vet inte varför det inte funkar? suck, suck.. (så tråkigt när det ska krångla). Men jag gör nya försök hela tiden så ni vet om det dröjer med ett svar. Till dig "Karin, hoppas du tyckte receptet var gott" :))
Här kommer lite av det som jag hann med & fota idag, någon klänning finns redan med, men som mindre bild, (fått förfrågan om större bild) .. Sedan lite BH:ar i olika färger från "Sanseile" i stl. 34/36-38/40-42/44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0