Inget regn & snö så lång som ögat kan nå :))

Snart slut på helgen, det går attans fort. Men inget mer regn & snö ännu iallafall så långt ögat kan nå. Men tyvärr heller ingen sol. Vill så gärna ut & rensa i rabatterna, men väntar på att solen ska behaga torka upp min dyngblöta gräsmatta.. "That´s life" man kan inte få allt.
Men nu skulle kroppen behöva vila ett bra tag egentligen oxå, hm?.. För hujeda mig vad den skriker, nacken den är värst. Men det är bara att forsätta med det man har gjort senaste veckan  :)) Det lär nog bli några besök till min räddare i nöden :)) (massören) till veckan & knoda bort skiten.
Igår trodde jag att jag skulle hinna med något mer inlägg, men med två små knoddar här så var det full fart hela tiden, så det var inte att tänka på.
Nu är glädjeförådet i hjärtat mitt iallafall åter fyllt med gjädje & värme. Jag säger bara, tack för dessa små söta invider. Men nu den stora frågan, hur ska jag få energiförrådet påfyllt i kropp & knopp vette kuttsingen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0