Helt otroligt..

Blev inte så mycket bloggande igår & inte så mycket annat heller för den delen, inte efter vi varit istallet iallafal. För det tog tydligen musten ur både mig & lill smöla. Så vi bestämde oss för att ta en liten powernap, då var kl, fyra. Vid sju kom M upp & väckte oss. Trötta masade vi oss upp, jag tänkte att nu får jag aldrig henne isäng sen när det är dax.
Vi satte oss & åt lite kvällsmat, sen blev det lite målande med vattenfärg, hennes hästsko skulle få lite färg. Sen målades det ett påskbrev till.
Sen lite soffmys & dusch innan det var dax för sängen. Nu var klockan halv tio. Så sent brukar hon ALDRIG få lägga sig, men nu blev det som det blev.
Mommo lade sig i sin säng medans hjärtat åt sin välling (tanken var att jag skulle gå ner när hon ätit färdigt) men både hjärtat & jag somnade IGEN.
Hör & häpna, vi somnade, kl, var runt 22.00 .. vi vaknade nästa morgonen (idag alltså)  kl: 10.00. Vi sov i 12 timmar!!!! 12 timmar, helt otroligt, att lill smöla gjorde det kanske inte var så förvånande ändå, men jag!!!!
Det händer inte allt för ofta kan jag lova. Så hela dagen har jag gått & känt mig som jag nästan har varit bakfull :(( Kroppen behövde väll sömnen antar jag, men jag fattar inte att jag inte känner mig utvilad då? :s
Blev en snabb fuckost brunch, sen dusch för gumman. Sen bar det av ner till T. Dom skulle gå ut & vara påskkärringar. Och nu sitter jag här & fortfarande inte fattar att vi har sovit så mycket :S Lägger med lite bilder från när vi var i stallet igår :)) GLAD PÅSK på er nu, vi hörs säker senare :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0