Full rulle hela dagen..

Blivit som sagt endel uträttat idag som jag hade tänkte mig, med städningen & rensandet. Men jag säger bara det, herregud sådan tid allt tar. Men egentligen är det inte så konstigt heller när man ska göra en massa avbrott för att göra annat, & ut & fara än hit & än dit på olika ärenden. Men, men, det som blir gjort är iallafall gjort. Ibland önskar man att man kunde klyva sig & vara på fler ställen samtidigt :))
Nu har tyvärr den förbenade huvudvärken börjat göra sig påmind igen. Tänk om man hade ett litet trollspö, det skulle sitta fint att ha ett :)) .. Tänk vad man skulle kunna göra :)) oj, oj vad jag skulle ändra på vissa saker.
Nääää nu får det bli lite vätska tror jag, vatten, vatten. Tror att väskenivån "im my body" är låg.. Tror ni det räcker med en hink? hahaha
Kanske hoppar in senare med lite bilder. Det lär la märkas :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0