PASSA på.. Försäljning av klänningar.. till Examen-Studenten-Skolavslutningen-Festen..

Gud vad jag har slitit idag med plock & packning / fotande, samt inventerat... puh, puh :)) Tur att skallenbanken gav med sig framåt dagen så jag fick en massa gjort som det var tänkt från början. Eller gav med sig, jag lyckades dränka dom satarna till slut .. hahaha :))
Så nu är det lite mer klänningar som är ute till försäljning, några är "BEGAGNADE" men flest parter är "NYA" .. & mer kommer det att bli allt eftersom.
Här kommer lite mera smakprov. Hojta bara till om det är något som är intressant så kan ni få bättre bilder om ni vill.
Kommentarer
Postat av: karin



Hej Lola !! gud vad snygga klänningar, jag bara dör....=) vad kostar och storlek ?? finns närmare bild?

2012-04-20 @ 15:12:06
Postat av: Lolamee

Hej vännen, jag försökt hela eftermiddagen/kvällen & svara på din fråga, men det har inte gått :( men nu så ser det ut som det ska kunna funka :))hurraaaaaaaa

Taaaaack :)) beror ju på vilken klänning du är intresserad av, priserna är ju olika, vad har du för storlek så kan jag skicka bilder & pris till dig på det jag har.

Kramar <3

2012-04-21 @ 01:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0