Ängel mys...

Morn, morn all freinds in the world. Här vaknades det tidigt idag, vaknade runt sex. Smög mig ut ur sovrummet försiktigt på tassande ben, när jag kom ner så tittade jag ut igenom fönstret som jag brukar göra på morgonen för att se vilket väder han där uppe bestämt att vi ska denna dag. Inte blev jag glad kan jag lova, det hade snöat IGEN :(( Ja, ja, vad är bal på slottet :))
Bestämde mig efter en litet tag att det är lika bra att krypa ner i bingen en stund till, varför vara uppe när alla andra sover & när tillfället ges till lite sovmorgon. Så försiktigt smög jag mig upp för den förbenande knarriga trappan vi har, & vidare tassande in i sovrummet & precis när jag skulle krypa ner i bingen så vaknade lill smöla givetvis.
Försökte ändå försiktigt att smyga ner under täcket i hopp om att hon inte skulle höra mig, utan bara vända sig om & skulle somna om, men NOP, det gjorde hon ju då inte.
Vi gjorde en kompromiss att hon fick krypa över till mommos säng så skulle vi sova lite till, men det blev inget sova där heller, men det blev en massa mys i över en timme, like, like. Sen var det då för frykost, så vi gick upp & intog frukosten.
Efter det blev det soffmys till Nickilodion & nu Disneychanel med pluto :)) Är inte livet för härligt så säg :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0