AM-prov..

Morn everry one. Då har man varit uppe före tuppen igen då. Så typisk att man har kommit in i en period igen som kroppen vägrar gå in i sin normala dvala. Men det blev några timmars sömn inatt iallafall.
Tror kroppen gått in i det högsta spinnhjulet som jag har & det fattar inte att det ska varvas ner emellan. Men så blir konsekventerna när man bara rusar på & inte stannar upp & lyssnar vad kroppen säger. Men det är ju inte helt enkelt heller alla ggr att göra det, för då vore det ju inga problem.
Tur att massagen brukar göra underverk, den brukar balansera upp det igen. Så innan veckan slut så har jag nog kommit in i dom gamla banorna igen. Optemist jaaaaa :)) "Offcorse" .
Idag är det ju då dags för Natta gumman att göra teorin för AM-kortet, hoppas det går bra. Vette kuttsingen om jag personligen skulle fixa teoriprovet idag själv till körkortet. Dom har det inte lätt stackarn som tar körkort nu för tiden. Och inte är det billigt heller, helt otroligt... Hujeda mig :s
Det är allt tur att man har körkort sedan.... Wow, ups, oj, oj :s .. det är snart 30 år sedan jag tog körkot, iallafall 29 år sedan. Hm? Ja det är bara att inse fakta att man börjar bli rejält gammal :)) Tur man är ung i sinnet & har det där lilla barnet kvar i sig. (ASG) .. Neee nu får det bli lite frukost.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0