Alone in the night..

Borde sova :( klockan är snart halv tre. Visst lördag (nu söndag), dom flesta kanske har varit ut & festat & är på väg hemmåt snart. Men inte jag, jag är vaken ändå. Så skit tråkigt att man inte kan sova, får allt lbi bingen om en stund ändå.
Men först ska jag summera dagen lite tänkte jag. Jag for ju in till stan  & hämtade Natta gumman. Stackar hon mådde inget vidare, tror hon är på väg arr bli sjuk. Säger bara det, tur Panodil finns. Vi åkte sedan till Lager 157, Jag säger bara det, folk är som galningar, aldrig jag skulle stå i kö minst en timme fär ett plagg "No way". Kön var meter lång, den slingrade sig igenom hela butiken, & butiken den är stor.
Efter Lager 157 gick vi in på Stadium, där hade dom 50-70%. Gumman hittade ett par byxor & jag lite strumpor i glada sommar färger.
Efter det blev det en snabbtur till IKEA. Natta gumman stack in på OBS så länge, hon skulle kika på något, kommer inte ihåg vad det var. Jag skulle ha ben till hennes säng på IKEA, sen skulle jag ha lite förvaringslådor. Jag hittade det jag skulle ha ganska snabbt. Sen bar det iväg & handlat lite på Willys igen, jag handlade det jag inte fick med mig hem för ett par dagar sedan när jag var där.
Efter vi var färdiga i stan så for vi hemmåt mot byn. Vi åkte direkt till Barre gubben & gjorde kvällsbestyren klara. Sen när vi kom hem så kom fammos gullunge över & ville sova över. Så då avslutades denna dag med mys & bus. Det kunde inte ha blit bättre :)) Nu kom visst John Blund Zzzzzz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0