Späckad dag som alla andra..

Idag har det gått i ett. Först i väg & hämta Natta gumman i skolan, sen plockade vi upp Tindra. Sen bar det av till K-H. Natta skulle på rötgen, handleder, knän & fotlederna skulle rötgas. Håller tummarna nu att det inte visar på det som dom misstänker :( .. Men innan vi han till K-H så spydde Tindra ner sig, det va spyer över hela henne stackarn. Det var bara att stanna bilen & försöka torka så mycket det gick. Tackar gud för att det finns våtservetter, & sen att vi hade med extra kläder som ombyte, efter allt torkande så bar det av till Mac Donalds innan sjukhuset, Natta han inte äta lunch i skolan så det fick bli lite latemans mat i all hast.
.
Men allt går, men det blev en hel del tvätt & stolen får skuras, & klädseln tvättas. Efter jag hade torkat & bytt på gumman så sa hon, magen vill ha mat, magen är hungrig. Men jag förklarade att vi väntar tills vi kommit till sjukhuset så skulle hon få något att äta. Köpte en Mac burgare som vi tog med oss. På sjukhuset så tog det lite mer än en timme. Men det gick ingen nöd på Tindra där inte, hon åt sin hamburgare & lekte med alla saker som fanns där, för det fanns en massa roliga saker att leka med.

Så efter sjukhuset bar det av hemmåt. Blev inte mycket kvar av den dagen innan vi var hemma, för det blev bara att ställa sig & göra middagen direkt mellan busandet med smöla :)) Middagen idag bestod utav Ala Carolas kyckling wok med alla tänkbara grönsaker, spetsad med min egen special sås, som givetvis serverades med jasmineris. Sen var momma helt slut när maten hade intagits. Sen senare på kvällen efter jag hade skjussat hem smöla, så satte jag mig & skrev lite på min bok. Är så skönt att stänga ner hjärnkontoret på allt annat & låta fingrarna spinna på.
Hittade en bild på Natta från härom dagen när hon precis hade kommit från duschen. Mitt hjärta det.

Avslutar med:

❤ ❤¸.•*""*•.¸❤
(¯`v´¯).¸.•❤ ))) ♥
En mor hör
det barnet
inte säger..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0