Seg dag...

Lite bättre var välmående idag, baskeluskerna fick sig tydligen en liten fajt igår ändå. Hes som en kråka är jag fortfarande, men allt kan inte övervinnas på en gång. Det har varit mycket ryggläge idag med, men lite annat har jag fått gjort oxå.
Skulle b.l.a. ta min vanliga morgon promenaden med mina tigrar, men herre min je vad det blåste, märks verkligen att orkanen Katarinas vind byar har kommit hit. Grejer har flygit härs & tvärs idag ute, & party tälten hamnade på grannens gård förståss & blev till kaffeved.

Sen har jag suttit & skrivit klart mitt CV, blir nog bra det här, ska lämna in det imorgon när jag ändå ska in till K-D. Sen har jag tagit ett stort beslut idag att nu ska jag läsa till USK. Trodde aldrig att jag skulle sätta näsan i studierna igen, men det ska faktiskt bli skit kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0