Lite UPPDATERING 6-10 maj Fred-Tisdag

Nu har jag inte varit in & Bloggat sedan i torsdag.. ajabaja på mig :)) (skämt & sido). Det har gått i ett,först var jag till läkaren angående huvudvärken i fredags, dom kollade även blodtrycket (det var för högt). Fick meducin (som pippi långstump säger) :)) både mot värken & huvudvärken. Mitt i allt så blev jag utring att jobba, det var bara att slänga på sig jobb kläderna & ge sig iväg.
I fredags firade jag 4 månader som icke rökare.. like, like =))

Lördagen gick mest i rygglägets tecken, samt planering med att ta fram vad som ska med & vad man skulle ha på sig på dopet. Sen bar det iväg att göra ännu en natt.
När jag kom hem på söndags morgon så var det bara att sätta igång förberedelserna inför dopet. Vi åkte vid halv tolv & plockade upp Tezz & Tindra efter vägen. Ett började dopet i kyrkan, efteråt så var det förtäring i mölnbacka hembygdsgård. Vi var hemma runt sex, nu intog jag ryggläge en stund innan en natt till skulle göras.
Lite bilder från dopet.
 



 


Tog lite bilder på Mogge & lill snuttan utanför kyrkan & vid vattnet.
 

 


Måndag var en riktigt slappar dag, jag gick ju av sista natten. Så jag försökte sova så mycket det gick, men jag vaknade hela tiden, men samanlagt så blev det lite sömn ändå i slutändan. Natta gumman kom. Sen kördes min bil till bil doktorn för att den skulle reparareras idag.

TISDAG 10 maj
Vilken dag det har varit idag, känts som om det vore sommar. Dagen började med att jag skulle vara hos FYSIOLOGEN kl:08.00..  på CSK i Karlstad. Jag får svaret om ca, 1 v. bara vänta & vänta :( .. Sen försökte jag lapa lite sol, så på med solbrillorna & en Amelia, då var dagen räddad =))

Senare på eftermiddagen så var min pärla klar hos bil doktorn, så Mogge & jag åkte till Skåre för att hämta den, (gud vad gött det ska bli med en bil igen).. :)).. Under tiden vi for & hämtade bilen, så tog Natta sig ett dopp med en kompis i sjön.. brrr.. (är allt lite väl tidigt för mig det). Nu hoppas kag på en fin dag imorgon med, dom har lovat det iallafall.. Kanske jag kan få med en liten stund på förmidaggen, för imorgon blir det jobb för mig mellan 12.00-22.00..
Neee, nu tror jag allt jag avslutar kvällen med en fin dikt.

DAGEN I DAG
Dagen idag är en märklig dag.
Den är din.
Gårdagen föll ur dina händer.
Den kan inte få mer innehåll
än du redan givit den.
Morgondagen vet du ingenting
om.
Men dagen idag den har du.
Använd dig av det.
Idag kan du glädja någon.
Idag kan du hjälpa en annan
människa.
Dagen idag är en märklig dag.
Den är din.

HAVE SWEET DREAMS Zzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0