Jobb hela helgen

Ja då har man några dagar ledigt att se fram emot. Helgen har gått bra, det har varit en relativt lugn helg mot vad det kan vara, visst har det varit mycket att göra, men ej kaotiskt.. det är gött när det kan flyta på bra någon gång.. det gillas :))
Idag sov jag länge, men jag drömde en himla massa konstiga saker, sånt som inte har någon logik alls. Eftermiddagen blev framför dumburken & datorn. Sen en sväng ner till bästa Therese. Det blev en massa snoz & pussande med mormors hjärta. Imorgon vid ett, ska jag hämta mina båda hjärtan, så mormor/farmor får mer snoz & pussar av båda sin gullungar. Ska ha dom till framåt kvällen. Det kommer att bli mycket bus.
Lite bilder på mina hjärter-gull.



Kvällen fick ett dramatiskt slut. Vid 23.00 så knackade det på dörren & utanför mötte mig en syn som höll på att göra så jag höll på att ramla baklängelse. Blev att ringa 112 direkt, för en kär vän hade råkat ut för en hemsk olycka, räddningstjänsten kom, ambulans likaså.. det blev mycket kaotiskt i mitt hus ett tag. Jag säger bara TACK gode gud för
 
Natten kommer att bli mycket lång, klockan är nu 03.20 på, så jag avslutar nu & återgår till min käre vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0