Freeeeeedag :))

Ja då var det fredag. Idag så står det mycket på agendan. Har tyvärr tappat en dag p.g.r. av migränen. I onsdags strax innan jag skulle dra iväg & jobba, så kom huvudvärken som en blixt från en klar blå himmel. Jag åkte iväg för att jobba, men huvudvärken axellerade innan jag var framme vid jobbet, jag tog en migränmedicin, men det tog bara ner toppen av huvudvärken.
Väl framme så ringdes det in en annan arbetskamrat som kunde jobba istället för mig, & jag kunde åkta sakta hemmåt igen.. Sen var det bingen i 14 timmar för mig "NOT FUN". Sen så gick ju resterande av gårdagen då i dimmans tecken, & inget blev gjort, så nu måste allt hinnas idag.
Jag ska hämta nyckeln till lokalen, iväg & handla, ringa några samtal, b.l.a. om konfirmationstårtan, & allt ska ställas iordning & förberedas i lokalen. Sen klockan sex ska vi på familjefest för konfirmanderna. hm? Inser nu att jag får nog ta en del imorgon oxå. Bäst att rappa på :))

Men först ska jag berätta lite snabbt bara, att jag har öppnat en BLOGG till, den heter "choppaloss hos MISS Lola" Berättar lite nedanför hur den funkar, samt att du kan länka dig dit via länken under BILDEN (loggan). 

http://choppaloss.blogg.se/?tmp=19231812

Här kommer du att kunna hitta lite av varge, både NYTT & BEGAGNAT.
Vid varge BILD så står det ett UTGÅNGS pris & ett NR.
PRISET som står vid varge bild är START priset på varan.
(varan säljs inte under det).
Är du intresserad av någon vara, skriv då en KOMMENTAR med NR: på BILDEN.. & priset som du max vill ge, & din mailadress.
Den som har budat högst över UTGÅNGS priset får varan... e.x.p... Varans pris är 20:- du vill max ge 50:- för varan.. om ingen har lagt ett bud över det, så är varan din för 20:- .. är ni fler som budar, så tas tio kronor uppåt hela tiden tills den som har budat högst får varan. Det blir som en auktion.
PORTOT & FRAKT till kommer.

Ska bli spännande & se om det finns någon respons på sånt här, jag hoppas ni har lite överseende med att "choppaloss hos MISS Lola" är under uppbygnad. BLOGGEN håller på att ta form :)

Kanske lika bra att passa på & göra reklam för min Facebook-sida oxå, medans jag ändå håller på.. Sidan heter:
 
"Sorg & Kärlek.. Änglar visst finns dom"
På den här sidan kan du tycka till, skriva & berätta eller bara kika in om du vill... En del dikter är mina egna. En del är lånade. Har man själv en dikt så får man jätte gärna dela med sig.
Sidan har funnits lite mer än 1 år, & den har fått en jätte stor respons. Snart är vi 5000 meddlemar, vilket är över min förväntan.

Nu tror jag det får räcka för idag. Men kika gärna in på dom här sidorna/länkarna om ni vill & har lust, kommentera gärna oxå & säg vad ni tycker. Nu avslutar jag med att önska er alla underbara själar en härlig dag :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0