Attans vad det blåser..

Ja, igår var det ju fedag den 13, & inga olyckor skedde för min del, jag var mest hemma, det var en vilo dag, försökte samla ihop lite styrka inför allt jobbande som ska bli nu i helgen.
Halv nio drog jag iväg för att jobba, natten förlöpte fint, men det blåste & kom några regn droppar under natten. Iväll är det jag som har bilen, vi är tre som samåker, det är toppen när vi kan göra så, man spar pengar, & man behöver inte åka själv.. like it :))

Idag har jag suttit & jobbat lite Party Lite

Jag är helt såld på deras grejer, för det första så vilka dofter det finns på ljusen, helt underbara. & sen så kommer det hela tiden NYA fina saker.. "NYheter".. kan ta t.e.x. dom härliga sommar.. GRODORNA.. är dom inte söta, så säg :)) 
Frid.. Kärlek.. Lycka..

Sen är det ju dom härliga Myran, Snigeln, Fjärilen & Trollsländan i en väderbeständig metall som man kan ha ute i trädgården, altanen, rabatten mm.. man får en fin & rejäl mysstämmning ute, fast det är sommar.

Sen inte sist men inte minst så är det ju den härliga SOMMAR serien POP Fusion, med dess härliga & glada färger. Du kan ha dom på Partyt, kalaset, kräftskivan, där du vill att det ska lysa upp lite, eller vara en liten feststämning kanske, eller bara en färg klick som lyser upp i mörkret..

Jag höll på att glömma den härlig/frisk doftande handtvålen & handkrämen "FRESH HOME".. Dom är helt underbara. 
(dom finns i 2 dofter, Grapefrukt & Solblekt bomull)

Skulle du vara intresserad av någon PRODUKT från Party Lite, så skriv bara en kommentar, så löser vi det.

Nu är det nog dax för mig att ta en brake & inta rygglägget för lite vila, sen är det bara att köra på hela natten lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0