5/8-14/8-2010

Hej igen
Nu har jag inte varit in på några dagar, så jag gör en liten
sammanfattning.
Är inte gött & inte vara kurant & sen få vardagen & jobb
att fungera.
Men jag har jobbat emellan all soving & hostande, så nu
kan jag lova att jag är helt slut.

Har iallafall under dom här dagarna varit ut lite & tagit lite
kort. 
 
DIKT
De flesta av oss slösar bort våra liv som
om vi hade fler runt hörnet.
Hemligheten om hälsa för både sinnet &
kroppen, är inte att sörja för vad som har
hänt, eller att oroa sej för framtiden.. eller
att förvänta sig problem, utan att leva i nuet.
**************************************

Finns en person som jag saknar så kopiöst, önskar att du
förstod det. Så jag lägger in en dikt till..

DIKT till en vän..
En vän är den som känner dig som du är,
& förstår var du har varit, & accepterar
vad du har blivit, & ändå varsamt låter dig
växa till den du är.
En vän är den som vet allt om dig & ändå
tycker om dig.
Så det enda sättet att få en vän är att vara
en.
****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0