16 April


Blev en tur till tippen direkt efter vi vaknat, Stoffe var med &
hjälpte till, gud vad skräp man har samlat på sig.
Efter tippen så fortsatte vi att städa ute på gården, Mogge &
Stoffe bytte till den provisoriska grinden som Mogge gjort
tills vi får en ny..
Sen städade jag ur bilen & Mogge tvättade den.
 
Så hela dagen gick åt till att vara ute.. det är vår, vår..
gött, gött.. like, like :))

Lägger in en dikt som jag har skrivit, den finns även på
min sida på FB Sotg & Kärlek.. Änglar visst finns dom..

DIKT

Det sägs att livets gåta, är att
glömma, älska & förlåta
Men jag undrar, är det verkligen
livets gåta?
Är det så, att man bara ska älska,
glömma & förlåta?

Vad ska man älska?
Vad ska man glömma?
Vad ska man förlåta?

Är det livet själv?
För jag har älskat.
Jag har glömt.
Jag har förlåtit.

Så säg mig, vad är "Livets gåta?"

Skriven av:
Sorg & Kärlek.. Änglar visst finns dom..

OBS:
mina DIKTER är personliga, dom får ej KOPIERAS..
(enligt upphovslagen)
 om du är intresserad av mina dikter
så fråga först.

Nu blir det bingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0