Utkast: Sept. 30, 2010

Lördag 25/6 Midsommar
Aj, aj... Sååååå typiskt... vaknade imorse med ont i halsen & feber.... känns som om jag har svalt ett helt paket med rakblad :((
Midsommar e det & man ska göra en himla massa mat.. sen jobba i natt & hela helgen, hur ska jag få detta att gå ihop..
Jo det e bara att bita ihop som man alltid gör & köra på :P

ÖNSKAR alla en... Glad midsommar ♥ & kramen hela dagen

Nu e grillen på & blommorna plockade.. bara nubben som fattas då :(( men tyvärr ingen nubbe för mig ändå, när man ska jobba & stå på .. Glad midsommar alla goa ♥
MIDSOMMAR DIKT
Midsommar är en fin tid, & det är nu dags för sommaren att ta vid.
Med midsommarstången ståtligt på svaj & flickor i klänning & män som bär kavaj.
Vi dansar nu runt & sjunger glatt, & delar här också många skratt.
Av gemensam anledning, vi alla samlats upp, för att fira midsommar i samlad trupp.

Jag önskar alla goa ♥ en trevlig midsommar & en massa kramar till er ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0