Livet.. 2010-06-24

Idag e en dålig dag :(( Men det e bara att försöka samla kraft till kvällen shift åter igen.
Är så trött på varannan dag, må bra, må dåligt, suck.. :(( .. Är inte konstigt att folk mår dåligt när dom inte få någon hjälp.
Jag blir så ilsk, så j_ _ _a förbannad, fattar inte läkarna att man bara vill bli trodd, få må okej som alla andra. 
Tror dom att alla har hittat på att dom e sjuka, eller vad är det frågan om.
Jag är så tacksam för vad jag har i livet, skulle aldrig byta bort någonting, jag vill bara ha ett svar, en förklaring så man vet vad man kan göra åt situationen, men icke sa nicke..
Idag ska man ha pengar & makt för att ha en chans över huvud taget, för att komma någonstans, eller ha en
möjlighet till att få hjälp, jobb etc.
Men, men, nog om det, nu fick jag ur mig lite iallafall, ilskan & stönigheten & viljan till livet är jag så tacksam för att jag har :)) .. det får mig att ta fram allt det positiva i livet som vi så lätt glömmer, dom små vardagliga tingen som ger oss glädje varge dag.

Hittat en fin DIKT som jag tycker välldigt mycket om som
passar in här & nu.

.¸¸¸.☆ ♥* (◠‿◠)*♥ ☆.¸¸¸.

Tänk om ingen visste vem man var,
då spelade det ingen roll om man var både snäll och rar.
Tänk om man var ensam utan vänner,
inte ha någon som man känner.
Ta vara på det du har,
och håll det kvar.
(skriven av Tilda Strandbergen)

.¸¸¸.☆ ♥* (◠‿◠)*♥ ☆.¸¸¸.


Lite BILDER på mina missar.. Dom är två Norska skogs
katter & är 3 år & helt underbara flickor..
Dom heter FLINGA & TEZZA.



Nu ska jag försöka sammla mig för kvällens shift, så jag säger.
Ha en underbar kväll <3

Trackback
RSS 2.0